Malta - Men lanktar hem

Nu har jag varit i Malta - Slima i fem dagar. Det har varit valdigt mkt nytt for mig och det har varit spannande. Men jag lankta hem. Att bo tsm med sin familj i ett rum som ar lika litet som mitt ar pafrestande. Men det absoluta roligaste vi har hittat pa denna vecka var att aka till the golden bay och dar ifran aka med speed boaten till grottorna. havet va blott som pa bilder och det va en fantastisk kannsla att hoppa i vattnet. Det var riktigt coolt!

Men lite brun  har jag blivit med det ar inte mkt, min kara far tjatade pa mig och min syster att inte sola for man blir brannd... men varken jag eller min syster har blivit brannda men gissa vem som blivit?! skratt retande.

Men det kanns ganska dumt att lankta hem nu, det anda jag vill ar att vara hemma nu. Men far halla ut och forsoka njuta for jag vet att jag kommer att lankta bort fran vaxjo nar jag kmr hem!

Men ha det bra tills nasta gang jag bloggar!
HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0