Tisdag.

Dagens schema har sett ut så här:

* Vakna. Det var riktigt svårt att kliva upp ur sängen och hitta kläder att ha på sig.
* Äta frukost. Min mor hade faktíst också klivit upp tidigt, så hon hade gjort havregrynsgröt. Så det va väldigt sköönt att få i sig en riktig frukost!
* Work 10-14.
* Åka till Jennifer och äta och vila (somnade i hennes fortölj) för att sedan dra sig iväg och träna.
* Spinning. Mitt första spinning pass ever! trodde jag skulle dö men det kändes inte så mycket efter passet då hade jag lust att ut och jogga men det börja komma smygandes nu!
* Hem och duscha/VR/dator/Grey's Anatomy.

Och nu sitter jag här i bara handduk. Riktigt skönt att slippa kläder :D
Och snart är det bud på att gå ooch sova!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0