Städdag!




Idag har det varit en städdag för min del! Det har dock tagit hela dag för att jag inte har sovit i natt så så har jag tagigt väldigt många pauser och två powernaps!

Men nu har jag äntligen fått den fula byron och skåpet som stod på samma plats som bokhyllan.  Så nu kan jag ligga och kolla på min sko samling och min dvd/serie samling samtidigt! Men har dock inte inte hittat en lösning till vad jag ska göra med min tv (Som för närvarande står på mitt skrivbord. Så tills dess så får jag ha datorn i sängen när jag använder den. Inget jag lider av än men det kan vara lite krångligt att skriva när man ligger ner men nu har jag ju mitt tangent bord  som underlättar lite men behöver en mus tll den ochså för att jag sitter en bit ifrån datorn så år böja mig fram för att nå musplattan. Men som sagt det får vänta för jag måste ha någon stans att  sitta också innan jag skaffa mig en data mus :)

Men imorgon Är det Farfars begravning och då bli det svart outfit som gäller då. Är inte riktigt förtjust i begravningar men vem är det?

R.I.P Nils Söderlind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0