10/8 Måndag

Hejsan! Nu har jag köpt ett tangentbord till min lilla labtop för jag tycker ej om att skriva på dom pytte små knapparna. Köpte ett as billigt med usb eftersom det bara finns usb ingång typ.

Det har varit en väldigt händelserik helg måste jag säga. Förutom Karloskar som har varit ( Stor fest i växjö med karuseller och öl-tält).Men det har varit en väldigt känslomessig helg på både gott och ont. Så det har inte varit så mycket festande för mig.Eller jo men har inte druckit så mycket. Så i fredags träffade jag Egzona. Gick lite på stan och sedan stack vi hem till henne och åt och vilade. Sen fixade vi oss och Egzonas syster sminkade mig blev jättefint :). Senare träffade jag Jennifer och Rebecca och sedan träffade jag elsa utanför Grace! Det var rätt lamt på grace så vi stack till sports och träffade Jennifer och Rebecca .

Och Denna måndag har hittills sett ut så här:
Först åka oc jobba fyra timmar. Sedan ner till stan och leta tangentbord och sedan hem stada lite äta och sedan vila. och så väntar jag på rebecca för att sedan köra in till växjö och träffa Jennifer. Och imorgn blir det att storstäda mitt rum för att min farfars begravining är på onsdag och då kommer det folk hem till oss.

Men nu ska jga byta kläder och köra bort till Rebecca!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0